Helgen !

Nu är jag hos caritha igen !  Har varit soft fast ändå slitigt. Vart på tävling idag, och jag blev så stolt över både ryttare å häst :) Det gick flytande bra :P Blev plasserad i 80cm å felfri grundomgång i 1 m :D

Det har inte vart lika bäst som de va förra gången ja va här.. men va kan man förvänta sig ? Ingen HAN å förälder ? :D haha de tar man ju för givet att de inte är lika kul då liksom. Men jag älskar att vara här iallafall :) Sen kanske jag ska få ta deras varmblod hannah å ha henne i sommar :D De skulle va svin kul för vi kommer verkligen överens, och jag trivs med henne ! Så det är helt klart något att fundera på :)


Längtar efter min mamma tro det eller ej :/ Dummaste bråkat vi hade hittills, jag ska försöka skärpa mig mot mamma nu ! det är ju endå den enda jag har! Och som sagt man vet aldrig när det är sista gången man ses ! Så ja ska börja ta tillvara på de å bli bästa kompis med min mamma igen ! Så det blir som förrut !


Nu har man iallafall ny duschat å ätit middag ! :O Så nu blir de chips osv resten av kvällen.. göööööött ! :)


MÅSTE berätta hur mkt ja saknar min Vikkie <3 Skulle aldrig klara mig utan henne känner jag ! Så lämna mig aldrig snuttan <3<3

Hare bäst! Pussar
/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0