Jahapp!

Nu var det skola igen ! fy fan va kul.. eller? ;)
Jag RÅKADE försova mig idag.. typ en hel lektion för mkt.. så Elna va ju inte så glad ! Fattar inte vad som händer när ja aldrig får mig upp på morgonen ! JA BLIR GALEN. Sen hade vi vanliga lektioner å vider mat var de på skolan ! så jag och vikkie bestämde oss för att dra en moppe ragg till linus å äta macka :) Men innan det körde jag om och köpte cigg! Och vikkie for och lämnade linus på skolan. Så jag satt ute hos linus å väntade på vikkie ! Så jag passade på att ta mig en rök :) Sen kom vikkie tillbaka å berättade att hon hade hunnit ramla med moppen !!: O HAHAHA gullig stumpan :)

så jag fick mig lite skratt där, sen åt vi macka och körde tillbaka till skolan, var där i 2 minuter sen skulle ja iväg och köpa cigg IGEN till Kent för han orkade inte själv.. ÅH :O meen en ursäkt till att driva mer moppe ! Inte helt fel :P Sen när vi kom tillbaka gick vi ut på en rökare och sedan hade vi lektion, och då va åttorna där! så vi satt och hade vanlig lektion å dom fick dela upp sig så en av dom va med i varje grupp.. om ni fatta? :P Så då satt jag vikkie och Oscar ? tror ja han hette :)
Satt vi vid datorn å leta åt typ en massa saker till min å vikkies lektion ! :P Och efter den lekitonen gick vi ut på en rökare, sedan körde jag hem och somnade ! Blev väckt kring 5 av vikkie för att vi skulle på stallet för hon skulle ha ridning :) Så då steg ja upp och när ja skulle kicka igång moppen hann jag tappa humöret å sparka till moppen ! MEN han startade sen ;)

Så då körde vi på stallet å ja satt å såg på när vikkie "Hoppade" om man nu kan kalla det för hoppning haha !
Och när hon hade ridit klart satt vi ute å rökte en stund sen körde vi hem å nu sitter jag här ! Försöker få igång folket så vi ska göra nånting, men Knet är lite negg idag :D haha !

Men men nu ska ja sluta leka smart å sitta vid denna förbannade dator ! Åker ut genom fönstret snart! Ska gå å göra någe vettigt, typ fara ut å röka eller nå haha :D

Men ni få ha det så bra pusshej
/ Dumbo

Kommentarer
Postat av: u know who

ganska coolt att röka, verkligen nåt att skryta över=)

2009-05-09 @ 14:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0