Oj!

Lästa nyss ett blogginlägg om självförtroende ! Och Denna brud som ja pratar om har inte lite självförtroende. Men som ja sa till henne så ska man inte börja trycka ner folk bara för att man gillar sig själv ! Man ska älska sig själv, inte dyrka!!

Jag är på väg att börja älska mig själv.. men komigen? gå igenom alla saker ja ha vart med om och försök älska er själva då.. rätt omöjligt ! Har kommit så långt på bara2½ år! Är hur stolt som helst över mig själv. Nöjd med hur jag ser ut, och speciellt nöjd med vem jag är, jag är precis som jag vill vara, visst att ja kanske vill kunna prata spanska tex, men min attityd å allt! Hur nöjd som helst! Men jag skulle aldrig ha klarat det utan mina vänner, tänk på det ? Vad är man utan sina vänner ? En sån person som bara sitter inne på kvällarna å inte vågar gå ut för att dom är rädd att få höra något ? Ja sån va jag förrut. men nu ? Åh ja vågar gå vart jag vill och jag får aldrig höra nå elakt längre ! Och om ja får det så låter jag det inte bara gå, utan jag frågar vad problemet är osv.. ni vet ta itu med saken ? !
Fine om någon tror att dom är nå och står i en grupp på 15st å skriker nåt!! Det låter jag gå, för det visar verkligen hur feg en person kan vara.
Det är något annat ja vill ta upp, om något stör mig så säger jag ju det ! Vem det än gäller och VAD.. men då finns det vissa som inte vågar säga något om dom inte är i en grupp, eller åtminstone inte ensam ! Vad handlar det om ? Finns det verkligen personer som är så fega att dom inte vågar stå för vad dom säger ?
Tycker bara att det är synd.. är det någon som har ett problem med mig är de ju klart att jag vill att det personen ska ta det med mig å inte med ALLA andra liksom! :/ Men det tar ju ajg som en självklarhet, vissa gör tydligen inte det.. tycker bara det är så konstigt att det verkligen finns folk som inte vågar säga vad dom tycker och sedan stå för det!

Kan även låta så här
"Nej men ja skämta ju bara" "Men tror du ja va seriös?" osv.. det är ju då jag fäller mina komentarer! OCH det är faktiskt så att 95% av det vi skämtar om menar vi igentligen, men vågar inte stå för det ! Rätt hemskt att veta.


NEJ fan nu ska ja ut å ta en rök.. håller på att dö :) Men vi hörs
Lav ja ;)
/ Dumbo

Kommentarer
Postat av: Caritha

Så jävla rätt ,man ska stå för det man säger :) !

2009-05-08 @ 18:33:29
URL: http://klaantiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0