Tankarna!

Ja nu har ja ju som vanligt börja tänka som ja nu har tendens att göra på kvällarna ! MEN denna gång är de inte några sånna dumma tankar mot mig själv..utan ikväll är det mer djupa funderingar, Typ ska ja ta så jag bara ha en cigg kvar imorron ? eller ska ja vänta så ja ha båda två imorron ? :O OSV

Orkar inte dra upp allt, har fått lita klagomål för att mina inlägg är långa, MEN VADÅ ? :P kul att läsa är de ju.. måste ni ju nästan erkänna!
Lite roligt att lära känna mig bra/bättre genom internet huh ? Tycker det är lite små läskigt att skriva vissa grejer, så ibland kan ja skriva i kod så bara vissa förstår vad jag menar ! :) Men det kommer en dag då jag ska berätta allt för alla.. men den dagen är mkt mkt långt bort! När allt har gått ur, när allting har blivit bra då kan ni förvänta er att höra en massa saker som har hänt mig ! Men för tillfället är det en secret!


Och nu ha jag verkligen inget mer att skriva... SKÄÄÄMT! har mkt kvar men ja skulle ju hålla mig kort, så ni ska se framemot morgondagens inlägg, FÖR DÅ ha ja grillat med mina brudag å sett film.. mkt mkt mkt skvaller brushcan ;)



Älskar min Vikkie extra mkt idag :) <3

/ Dumbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0