Gomorron

Fan..5 dagar sen jag skrev, måste verkligen försöka bättre mig känner jag !

Igår var jag duktig och bakade en kladdkaka och körde sedan hem till Tina med den, hon är ju sjuk och allt och då måste jag ju ta hand om henne :) Vi satt och snackade som vi alltid gör, jag skaffade mig nå himla interpals..och nu är jag typ beroende ! Tack vare tina ;)

Vet inte riktigt vad som händer idag, ska börja klä på mig snart och börja traska mot jobbet..och ja..jag måste gå :( Men jag kommer känna mig väldigt hurtig iallafall !

IMORRON KOMMER VÅRAN NYA DUSCH ! Då kommer jag förmodligen att bosätta mig där..den är awsome, jag är awsome..så varför inte ?

nej fasiken också, nu måste jag dra på mig nå kläder ! :)

Men ha en bra dag allihopa, så lovar jag att jag skriver då jag kommer hem igen ! :)

pössar på er alla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0