Känsliga läsare varnas

OKEJ ! vill ni inte höra på mitt bajs humör...sluta läsa..NU !

Ungefär mitt livshistoria kommer här !


Ångest: Ångest är ett obehagligt, känslomässigt tillstånd som karakteriseras av stark rädsla samt oönskade och påfrestande fysiska symptom

jo tack JAG VET !!!

För er som känner mig vet att jag försöker sätta upp en hård yta ! Jag vill inte att nån ska tro att jag har känslor..jag kallas hellre för en bitch än att någon ska se mig lipa !

Jag ha vart mobbad sen i 6an, det började med knubbsäl, sen blev det värre !  har hört allt från knubbsäl till sne öga till hora osv ! Jag gick på grund, har aldrig mått så känslomässigt dåligt i mitt liv..då syntes det säkert också..vad vet jag ?

När jag började Gymnasiet här i norsjö så hittade jag min soulmate..nämligen Vikkie ! Hon förstod mig som ingen annan kunde, hon hjälp mig från botten till toppen..jag började skratta åt folk som kallade mig grejer ! liksom värt ? Jag tog ingen skit, blev agressiv i bland ! ( Hamnade i rätt mkt bråk från piteå tiden ) Sammanfattningen är den att Vikkie räddade mitt liv..men så kom dagen, då vi slutade umgås lika mkt, vi hängde på skolan, och fester osv..men aldrig som förrut ! Jag visade det inte men det tog död på mig..hon var min livlina och jag trodde att jag hade förlorat henne !  ( Vi är ännu vänner idag förståss :) )

Efter ett tag började jag kunna stå på egna ben, kände att jag kanske inte är så jäkla tokig som folk har fått mig att tro, levde vidare i det livet..det var AWSOME !!

Idag så vet jag inte var jag står, kan inte svara på om jag är på botten eller på toppen..ja har vänner runt omkring mig, men hur vet jag att dom verkligen finns när det väl gäller ? Hur vet jag att dom kommer finnas för mig när jag behöver dom som mest ? Det är mitt största problem..det finns inte EN enda människa jag kan lita på till 100 % inte EN !!

Min ångest blir allt större och större..jag behöver hitta en människa som får mig att känna att jag är värd något alls ! Jag vet att jag betyder mkt för mina vänner, och om betyder mkt för mig ! Men jag behöver få känna att någon verklige behöver mig..ja vet, lame ! Men sån är jag.

Nu finns Anna i mitt liv, min klippa, min bästa vän ! Utan henne vet jag inte vad jag skulle ta mig till !
Hon inser det nog inte själv, men hon är räddat mig från en massa saker ! Hon är den person jag aldrig kommer släppa frivilligt ! Hon är guld <3

Måste faktiskt skriva detta med..EN enda person som jag vet ALDRIIG skulle svika mig, och då menar jag aldrig..det är nog Tina Söderberg ! Den flickan har funnits för mig i alla tider, och kommer alltid göra hoppas jag ! Hon är den människa man kan ringa till mitt i natten och komma gråtandes för att det känns som att livet ska gå under, och hon får allt att känna så jäkla mkt bättre ! Hon är värd det bästa <3


Det finns sååå mkt mer jag skulle kunna skriva, varför gör jag inte det ? NEJ för ja vill inte förlora dom få läsare jag har kvar efter detta ;) HA HA

I övrigt är jag en jävligt glad och hyper person som verkligen försöker göra allt för att hålla alla glada..men vet ni vad ? DET FUNKAR INTE ! Jag har kommit på att jag är inte super women..jag kan inte göra allt för alla andra och på samma gång kunna ta hand om mig själv, helt omöjligt !

ja hur skulle man avsluta detta ?

Jag är inte den hårda personen jag vill vara, jag har känslor..jag vet, chocken :O Men så är det !
Fast samtidigt så tar jag inte åt mig av grejer folk säger, om dom inte är mina nära och kära förstås..nån anonym läsare kan skriva hur patetisk jag är och hur mkt mina ögon skelar osv osv osv..de rör mig inte i ryggen !

SÅ nu har jag skrivit klart min novell..ungefär så känns det !
puss å kram på er alla..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0