Nr 11 - Mina syskon

OJOJOJOJOJ...nu ha ja varit jääkligt dålig på att skriva ser jag !

Men nu ska jag iallafall skriva om mina syskon, eller ja MITT syskon !

Har en bror som heter Daniel han är 24 år, han har flyttat ut så jag träffar han inte så himla ofta längre..men vi har väl inte haft den bästa kontakten som syskon kan ha ! När vi var små så va vi med varandra rätt ofta, men nu händer det typ aldrig.

Men jag vet att han älskar mig och att han ställer upp till 1000% om jag verkligen behöver honom, för det har han bevisat !
Jag kan inte beskriva hur mycket min bror betyder för mig, och jag tycker det är grymt synd att vi inte umgås !
Det kanske kommer med åren, vem vet.

Men för att sammanfatta det hela så älskar jag han mest över hela världen !

kommer bevis på det om några månader ;)


pöss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0