Nr 5 - Vad är kärlek ?

Ja ni kära läsare..vad är kärlek ?

Ska jag vara "deppad" så säger jag att kärlek är inget, man tror att man är kär när man står ut med en och samma person dag in och dag ut !

MEN ska jag säga vad jag egentligen tycker ? *Jaaaaah* okej eftersom ni tjatar ;)

Jag tycker att kärlek är det dära pirret i magen, kärlek är en sån grej som övervinner det mesa ( Nu menar jag inte otrohet osv ) utan bråk och små tjafs och så. Man vill vara nära en person hela tiden, känner hur hjärtat kan hoppa över ett slag eller slå dubbla, man vill le hela tiden. Ja listan går att göra lååång ! 
Men samtidigt som kärlek är allt det bra så kan det vara riktigt jävla dåligt..man gillar den personen så pass mkt att man ändrar på sig själv för att göra den lycklig, man kan bli helt knas av kärlek ! Kärlek kan förstöra så mkt och även en själv !
Fast äre bra så äre riktigt jävla bra altså ! :)


Det var det jag tyckte om kärlek ! :) Ha ni andra saker att säga så skriv gärna en komentar ! :) Hare gött nu

pössah








01– Om mig
02 – Min första kärlek
03 – Mina föräldrar
04 – Min Önskelista
05 – Vad är kärlek?
06 – 10 saker du inte visste om mig
07 – Min bästa vän
08 – Ett pinsamt ögonblick
09 – Min musiksmak
10 – Det här hade jag på mig i dag
11 – Mina syskon
12 – I min handväska
13 – Mitt hem
14 – Bloggfavoriter
15 – Mina framtidsdrömmar
16 – Det här har jag ätit idag
17 – Ett favoritminne
18 – Dåliga vanor och laster
19 – Jag som liten
20 – Min dag i bilder
21 – Det här vill jag bli när jag blir stor
22 – Det här upprör mig
23 – Det här får mig att må bra
24 – Det här får mig att gråta
25 – En första
26 – Mina rädslor
27 – Detta skulle jag göra om jag vann 1 miljon kronor
28 – Det här saknar jag
29 – Min favoritsemester
30 – Om det här vore min sista dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0