shit !

Nu ska jag bli bättre det är ett löfte ! :)

Var och shoppa igår, det var så himla kul, Tinis följde med och mamma och pappa förstås :)

Ska försöka börja med någe nytt nu på bloggen ( som alla andra redan gör ) jag ska börja ta bilder på mig, vad jag har på mig och hur jag har sminkat mig ! Nu är jag ju himla tråkig i sminket så det blir ju absolut inget speciellt alls höhö ! Men då får ni iallafall se ! Sen är jag ju sjukt dålig på att sminka mig varje dag också, men det ska jag försöka ändra på..känner att jag vill det :)

Idag är jag bara mys klädd, köpte tröjjan igår :)

här kommer det !!



FACELOOK haha !


Som sagt, myys kläder :)

Tröjjan: gina tricot
Linne: gina tricor
Leggings: vettefan..
Skot: Din sko

aah då visste ni det ! :) Notera knäskyddet på höger knät ! AJ !


Ajja hare se gött kanske jag skriver sen..pössar ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0