Absolutly on purpose !

hej hej :) Eller för vissa kanske jag borde säga godmorgon :) För mig är det iallafall så hah !
Har varit vaken en halvtimma typ och börja se på Absolutly on Purpose ! Det är en rå bra serie som jag verkligen rekomenderar :) Jätte rolig osv.

Vet inte riktigt vad som händer idag, men jag känner mig inte sjuk så jag borde få fara på stallet och mysa med plutt ! Jag hoppas då det :) Sen vet jag inte vad som kommer att hända..only time will tell :)
Ja hittade tre kort igår som man fick ta på den här mässan vi va på med skolan, där Tomas Dileva prata osv :)
Och dom är ganska smarta ändå :) Så här står det på dom

* Med båda fötterna på jorden kommer man inte långt.
* Världen är för rund för att sitta i ett hörn och sura.
* Alla människor är färgade annars skulle man inte se dem.

Om man tänker efter så stämmer ju allihop :) Gilla den första bäst faktiskt, vilken tyckte ni lät bäst ? :)

Nej nu ska ja fortsätta nörda mig vid tv programet ! :)
ooh btw, mamma har köpt en bärbar dator (A) som jag SKA ha haha, nä men ja säger det att när jag tar körkortet kan jag få den ! Så då hoppas jag att dom gå med på de :)
Men nä nu ska jag dra 4 real ;) hare bra så hörs vi snart :)

*Pussah*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0