Bilskolan !

hej hej ! Idag ha jag var i stan för at jag skulle köra, och det gick super tyckte både jag och körskole läraren.
Efter det åkte vi till royal för att vi skulle köpa snö sulor, men det vart ett vintertäcke också !
Så när jag kom hem, droppade vikkie förbi och vi drog raggen till stallet och gjrode allting klart ´där, och provade de nya vintertäcket..och de passade :)
Sen efter det låg vi på raggen i Norsjö med Linus och några till en stund ! Sen åkte vi tillbaka till mig för att fortsätta med projket arbetet, Och vi kom på att vi skulle göra om allting från början !
Så det ska vi börja med på Torsdag, hoppas bara att inget mer bli fel för det skulle då inte jag orka med just nu iallafall !

Men men, nu ska jag dricka min cola och se på One tree hill !

Hare göttans så skriver jag mer sen :)

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0