dagens början !

Hallå ! Idag börja jag dagen halv tio då jag vaknade, gick ut och rökte sen duscha..fixa håret och sminka mig lite !
Sen GICK jag till skolan, tro det eller ej. Sen hade jag en lektion. EFter den gick jag, anna, martina på frasses och där satt även elin och sabbo så då satte vi oss med dom och åt :)
Sen blev det rök och efter det ha ja bara chillat på skolan. Blev lat så pappa fick hämta mig och nu sitter jag här ! :)
Imorron blir det nog att ta ledigt en stund från skolan eftersom Maria Öhman ( equiterapeuten ) ska komma och kolla på Jet  sen på onsdag ska jag också vara ledig för då ska ja till stan och köpa nytt foder till honom :)

men nej nu skka lyssna på musik och bara tare lugnt en stund nu. hörs senare  ;)


*Pussah*










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0