Goddag ! :)

hej hej ! årets första Semla idag, den satt rätt ok i magen asså :) Jag gör ju en liten specialare med chokladröra och grädde :) Ska ta kort nån gång så ni förstår..idag hade mamma lyxat till det lite så vi fick små hjärtan på Semlorna (A) <3 Så mys !
Iallafall vare ju Piteå idag, de började med en 2 timmars buss resa till Nolia hallen i Piteå, sen efter vi hade gått runt ett varv gick jag anna och vikkie ner till stan och käkade på Subland..åh mycket minnen osm väcks till liv där altså :) Gott vare iafl, sen gick vi runt på några affärer och sen tillbaka :)
Efter det träffade vi Tomas DiLeva HAH ! vilket skämt..nä men de va kul..eller ? Nä men seriöst var de ju lite kul att se han,. för han har en stark personlighet kan man ju säga ! Tog kort och filmade när han sjöng LOVELY ! :)
Nej fan nu ska jag se på ett nytt tv program som jag har upptäckt, sen röka, sen sova :) Men ha det bra så skriver jag mer imorron :)

*Pussah*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0