halloj !

hej hej ! nu får ni förlåta mig för att jag inte har skrivit på huuuur länge som helst ! Men jag har typ knappt sutte vid datorn, och om jag har suttit vid datorn så har jag sett film eller gjort lite teori. Meen iallafall i tisdags sovde anna över hos mig och vi hade det riktigt mysigt med cola, popcorn och film :) De va myspys faktiskt :) Sen igår höll jag Petra och Vikkie på med projektarbete från 1 till typ halv 7 på kvällen, så de va rätt skönt att börja på och göra klart iallafall en del av det stora :)

Idag kommer veterinären och ska kolla på Jet, hoppas att vi får något till hans inflamation, skulle som vara skönt om det kunde bli bra nån gång !
Men men, sitter på skolan nu iallafall och väntar på att första lektionen ska börja !
Imorron ska jag vara "sjuk" för jag var inte så super sugen på att dansa och tjollra på ! Så det blir skönt med en extra lång helg !

Men nu ska jag gå vidare och se vad som händer. Får höras senare :)

*Pussaah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0