Internet..

Halloj !
Jag har försökt skriva ett inlägg hela dagen typ men mitt internet har varit fucked up ! så jag gav upp ideén när ett tag och Voila... nu funkar det ;)
De ha väl inte hänt så mkt idag, förutom att jag har varit på så dåligt humör att jag har blivit less mig själv så jag börja grina ! haha vissa dagar altså..nej men ja vet inte vad som vart riktigt utan de var mer bara att jag blev sur för allt och inget osv..så ja ! F it !

Jag har nu blivit bokad den 5-6 mars om inte ännu längre av Julia :) Det är typ nånting i lse då och hon ville att JAG skulle vara med..jag känner mig hedrad haha !
Nä men det kommer bli kul, de blir typ hotellet och massa roliga grejor ! sen blire att sova hos Julia då. Så det är nånting att se framemot jao ! :)

Nej nu ska jag ut och röka sen sova. Ha det så bra så skriver jag imorron :)

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0