It´s me or the dog!

hej hej :)
Idag har jag som bara slöat, typ lega i sängen bara och prata med mamma lite osv :)
Men nu har jag iallafall ny kommit ut ur duschen och ser på It´s me or the dog. De är riktigt bra faktiskt !
Jag ha fått veta att hovslagarn kommer på fredag så på tisdag ska jag och mamma till stan och köpa snösulor, plus att jag ska köra en lektion, och se hur det går !
Utsläpp på stallet imorron, jobbigt men nödvändigt tydligen haha !
Nä men nu ska jag fortsätta se på tv, sen blire stallet :) Ha det bra!

*Pussah*


R.I.P Stallkatten dante <3


Kommentarer
Postat av: vikkie

varför har dom tagit bort dante?

2010-02-21 @ 20:30:26
URL: http://viktoriamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0