Jims värld

hej hej och god morgon :) Hoppas ni har sovit gott, för det har jag ! även om jag inte har sovit länge, typ 6 timmar som max, så är jag ändå rätt pigg idag ! Men det lär ju gå över när jag åker till skolan haha :)
Jag sitter iallafall i min morgon rock och dricker ett glas O´boy, medan jag ser på Jims värld. De är som gode bra program kan jag tala om !

Och jag gissar att min mamma har suttit uppe sen 6 typ eftersom det är hockey, hon sitter i rummet och det låter typ så här

" ja kom igen då, NU DÅ, förbannad. NU neej"

Kan va rätt kul att lyssna på ändå, men jag förstår däremot inte hur man kan stiga upp kl 6 bara för att se på en hockey match. Endast tråkigt ! Enligt mig altså :)

Nej nu ska ja fortsätta mysa med min vovve, han ligger här halvdöd typ !
Skriver mer sen :)

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0