Nu är jag så där..

Dålig på att uppdatera igen ! Nu får ursäkta mig stor för att jag är knäpp just nu :)
Men idag har jag varit på skolan till halv tio sen hade jag hål, och då åkte vi till stallet för att det var lösa hästar ! Så då fick ja ta och plocka in dom, sen kom veterinären och kollade på jet och vi fick metacam som vi skulle ge han varje dag ! Och ihelgen ska jag iväg till Simone så det bli mamma eller pappa som får klara av de där, men det tror jag nog att dom gör :)
Ja imorron åker jag till Kristineberg haha ! De kommer bli mys tror jag, fast nu är jag så jävla trött så jag tror att jag ska sova faktiskt !
Men jag LOVAR att jag ska höra av mig imorron :)

Godnatt och sov gott alla :)

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0