O´boy !

Hejsan allihopa :)
Jag har varit vaken sen 6, var tvungen att stiga upp då för att halv 7 skulle vi på stallet och släppa ut alla hästarna :) Och det gick bra och fort, min bebis är bäst ! :)
Men TINA...var lite lat igår kväll märkte jag och lämnade hästen på stallet..ajjabajja ! ;)
haha nä men de va typ mysigt att va där idag, alla hästarna va som go´! Speciellt Jet och my..My försökte äta upp min jacka, och Jet myste i min nacke ! :) Ville inte där ifrån kan jag ju tala om.
Vet inte riktit vad dagen har att erbjuda, jag börjar då typ halv 11 tror ja att de va, sen ha jag en lektion sen slut ! :) Får se ifall de bli projektarbete idag eller not ! :)

Åh fick nyss reda på att jag har stalljour ihelgen..ta mitt liv :(

Nej nu ska ja dricka upp min O´boy sen duscha..SEN lägga mig ett tag :)
Hare bra så skriver jag sen!

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0