OLW

Ha ni fest eller ? för tänk att de ha jag ! Jag sitter här med en OLW chips påse och känner hur livet leker. ELLER så är kl 2 så jag sitter bara och käkar i brist på annat..your choice ;)
Nä men iallafall ska ja nog ta och lägga mig i sängen nu och se på tv eller liknande !

aah dålig uppdatering efter dagen. Fick iallafall åka till stallet och ta hand om Jet idag, de va mys på hög nivå altså !
Men tre dåliga saker som var medan jag var där

1. Jet hade INTE fått sin mat i morse..
2. Dom som vi delar hö förrådet med, har i princip lämnat INGEN plats till mitt hö..kul !
3. De kom två killar som skulle ta bort stallkatten :( R.I.P Dante <3

Aaah va väl typ de !
Men min plutt var iallafall mycket glad över att få röra på sig, kanske lite för glad ?!? :)
Nej men busa må han ju få göra, om han bara kunde vika undan så han inte springer PÅ mig. but he loves it tydligen !


Nej som sagt sängen nu..här får ni en bild på sötaste Dante <3

5 min senare...

ELLER så inte eftersom det är något stor fel med blogg.se så jag kan inte ladda upp bilder !
Kastar in en imorron istället då !

Hare göttans så hörs vi imorron :)

*Pussah*

It´s all about me
/ Dumbo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0