Sexiga brandmän ;)

Hola ! Idag när ja va på stallet så kom sexiga brandmän dit..ME LIKE ! Fast de va bara en som var sexig, och han va inte riktigt sexig utan lite små söt ! Men ni vet vad jag menar.
Iallafall så skulle dom typ bara kolla hur dom skulle göra ifall de börja brinna.. INTE kul att höra när man själv har en häst som står där, känns som att dom har fått in ett anonymt tips av nån som ska bränna ner stallet ungefär..Not kul !

Sen när ja kom hem så klara jag äntligen några faser på teorin så nu jäklarns ! Har hållt på i nån vecka nu men inte klarat av nån, så när ja gjorde de idag så sa jag att mamma skulle bjuda mig på choklar ! Så de fick jag ;)

Imorron blir det att kliva upp 6 för jag ska vara i stallet halv 7 och släppa ut hästarna ! Bajs jobbigt..

meen det sista jag ska säga är !


GRATTIS TILL MIN VIKTORIA MARKLUND SOM KLARA KÖRKORTET IDAG !

Nu ska jag röka sen typ sova :)
höres later !

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0