tjenis penis :)

hej hej allihopa ! Hur är det med er ? :)
Ja jag är fortfarande sjuk, men hoppas jag blir frisk snart för att jag saknar min Jettis <3
Saknar att kunna rida han, så nu hoppas jag att han blir frisk snart så det blir upp i sadeln igen och leva livet med min plutt !
Nej men det är faktiskt riktigt jobbigt att ha en häst som man bryr sig om så mycket, som ska vara dålig så.. ja. han inte funkar som han ska..jag förstår att det är svårt för vissa att fatta hur jag menar, ( om ni inte själv har häst vill säga ) men jag ska göra allt för att han ska bli bra igen. Nånting som mer är svårt är ju ifall att det blir så att han inte kommer bli bra..vet bara inte hur jag skulle klara av att måsta avliva ännu en häst som betyder mycket för mig ! Vet inte om jag har berättat för er om Pretoria, men det var iallafall första varmblodet jag hade och ja hade henne i 6 månader sen var vi tvungen att ta bort henne på grund av hennes vänstra knä var helt slut..Och samma problem med Jet nu, han har också problem i vänster knä, men förhoppningsvis ska vi kunna fixa till det så jag slipper förlora honom !

Ni får ta och ursäkta för jag är lite känslosam just nu haha, men jag började bara tänka på allt de där ! Fick fara till stallet idag en snabbis och ge han äpple och mysa lite ute i hagen. Sen när man ser hans underbart fina ögon så vill man verkligen göra allt för killen !

Nej nu ska jag sluta tråka ut er, men jag ska snöra in två bilder så ni ha något att kolla på ;)
Love you guys :) <3

*Pussah*



Jet <3


Pretoria <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0