Underbart lycklig !

hej hej ! Måste bara säga att jag är så lycklig man bara kan bli ! Veterinären kom idag och skulle kolla på Jet..kan ni gissa vad hon sa ? JO jag ska få börja rida igen ! LYCKLIGA mig altså. År så glad att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Åh så kul !
Jet blev busig när vi skulle longera han så han studsa, och han stod på två ben och sprang och ja ja vette fan !
Tänkte bara kul när ja ska sitta på :S haha kommer hinna dö innan ! Men det äre värt bara få rida han igen :) Så grymt skönt altså ! Imorron blir det hovslagarn för han så på lördag ska vi ta oss en liten ridtur :) Blir nog bara på uterid banan, ifall han skulle börja tjollra känns de lite säkrare :) Nej men min dag är toppen iallafall !
Så nu ska jag sätta mig med teorin och plugga och plugga ännu mer så ja kan ta körkortet snart :)

Ha det så great så skriver jag sen :)

*Pussah*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0