Fest igår = BAKIS

halloj !
Bakis som fan..orkar inte röra migtyp !
MEEN jag måste bara berätta att jag har hittat ett nytt sätt att göra mackor på !
UNDERBART gott ;)

Först rostar du två stycken ( jag använder pågen = grovt bröd ) Men vad som helst går bra, sen skär du bort kanten ( Ifall du inte gillar det ofc ) Och efter dom är rostade så smörar du båda, sen lägger du ett lager banan som du har skivat upp, och de räcker med en halv ! Då lägger du iallafall banan bitarna på ena mackan, sedan ströt du över kanel och lägger den andra mackan på ! Så det blir som en dubbel macka !


MUMS SOM FAN säger jag ju bara ! I love it ;)


Nu ska jag fortsätta ha hicka och se på tv och bara vara bakis ! :)

Hörs imorron
btw, bilder kommer imorron :)

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0