Förlåt

För en kass uppdatering idag ! Men jag har verkligen inte haft orken att skriva nånting ! Jag kan sammanfatta dagen lite ! :)
Var på skolan idag iallafall..hade ingen lektion, ovanligt som ett cp !
Sen när vi satt och bara chillade så kastade Fredrik en penna i pannan på mig, så nu har jag ett rött märke där ! Tack för den.. MEN inte nog med det, nej han kastade även en ihop rullad tidning i ögat på mig. Så när ja kom hem från skolan och kollade mig i spegeln så insåg jag hur VEK kropp man har altså..men som sagt TACK fredrik, för ja ville verkligen ha en penna i pannan och en tidning i ögat idag ! TACK SOM FAN

Men men för att gå vidare så vet jag inte riktigt vad som händer i helgen, kanske Anna på söndag, annars blire väl mest att chilla ! Jag hoppas på bra väder imorron så jag kan fara ut och rida en sväng, det är bara för härligt altså !

Men nej, nu ska ja ut på en rök sedan se om ja inte har någon bra film att slå på ! :)

Ha en bra kväll alla så hörs vi imorron :)

*Pussah*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0