*gäsp*

Jag är trött som fan, så varför ligger inte jag i sängen ?

Good fråga, har tyvär inget svar på en just nu, fråga igen om en liten stund !

HAHA på tal om inget vill jag köpa en sån där magic 8ball, ni vet som man frågar någonting till och sen skakar på sedan kommer de fram typ, ja, nej, fråga igen om en liten stund ! :) SÅN önskar jag mig :)

meen, på tal om bananer, så måste ja säga att ja inte har onödigt ont i min tunga faktiskt, trodde ju att ja skulle dö när alla andra har beskrivit, meen nä de känns rätt bra faktiskt :) skulle då lätt göra om de om de inte blir värre ofc ! :)

Nej nu ska ja ta och gå ut på en kvällsrök, skälja munnen med 10000000 olika saker! Okej nu kanske jag överdrev lite men ni förstår !
Sen ska jag sleepa !

Så hare gött så hörs vi sen :)

*Pussah*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0