Godmorgon

Godmorgon alla söta läsare :) Har ni sovit gott ? För det har jag :) gud så skönt med sovmorgon :)
Idag blir det två lektioner på skolan, sen slutar jag halv 12, då blir det att fara hem och duscha och äta nånting, sen blire att dra till lycksele kvar över 2 :) Kommer bli kuul som fan :P

Det ända är ju att jag igentligen har stalljour och det känns dumt att lämna mamma med allting, men vi får se om ja kommer hem lördag eller söndag :) De lär märkas ! :)

Idag får jag även tag i mitt alkohol också så då kommer jag bli ännu mer peppad, nog för att jag redan är det rätt så mycket också ! :)

Nej nu ska ja ta och borsta tänderna sedan bege mig på skolan, vi har de två tråkigaste lektionerna idag, religion och naturkunskap..men ja vi ser väl hur det går :)

Men men vi hörs sen när ja kommer hem från skolan ! Ha det så bra så hörs vi senare :)


*Pussah*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0