Godmorgon !

Hallå, och godmorgon :) Undra om det är någon mer som är vaken den här tiden ? haha
Iallafall så sa ja ju att jag skulle upp tidigt för att vi skulle till stallet kl 9 för att hovslagaren kommer kl 10 !
 Jaa tanken var inte att jag skulle vakna kl 7 precis.. men så blev det ! aningen överambitiöst i know ! haha :)
Men iallafall, jag är först uppstigen i familjen..konstigt nog ? Hade ställt väckarn på kvart över 8 så det känns som sådär att vara vaken nu !
Jag hade tänkt ta mig lite fika nu och bara leva livet till mamma vaknar, så hon kan bli stolt över mig :)
Hon kommer säkert inte att tro att jag ens har sovit i natt. men DE HA JA :D

men men, ska ta fika nu jag hör av mig innan vi drar iväg :)

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0