Hallå hallå :)

hej hej ! :)
Idag har varit en rätt så ovärd dag tycker jag hah !
Började med att man steg upp kvart i 8 för att skolan börjar 10 över.. lite sent i know :)
Sen när ja kom på skolan så prata ja lite med Anna, sen kom martina och sa att båda lärarna som vi ska ha idag är sjuk så vi ha inga lektioner..då blev jag INTE nöjd !

Så då smsa ja mamma och hörde vart hon va, och hon va nära skolan så hon tyckte att ja kunde gå hem med henne ! ja ja då gjorde jag det, och sen när ja kom hem så har jag bara slöat, typ gjort eld och plockat ur diskmaskin, eftersom mamma och pappa är i umeå idag så var ja tvungen att göra de om ja inte ville frysa ihjäl haha ! :)

Nej nu ska ja jobba lite med skol stuff, men vi hörs senare :)

*Pussah*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0