happy !:)

Heej ! :)
Idag har jag varit lat så jag skrev till min lärare att jag jobbar hemma, och det har jag faktiskt gjort också ! :)
Ibland kan till och med jag vara duktig hah, iallafall så har mamma och pappa vart i stan hela dan så när dom kom hem hade mamma varit på royal :D :D :D
OCH jag har fått, en longer lina, ridhanskar, hon har även köpt B-vitamin och godis till lilla killen jag har :)
Sen har hon även pratat med dom där om foder osv, och dom tyckte att vi borde byta foder till honom, så det ska vi nog göra :)

Det här har jag fått ! :)




Godis till bebis :)



Ridvantarna :)



B-vitamin till bebis :)



Longerlina :)



Jag är mycket nöjd över sakerna och dom ska användas ! :)
Ikväll ska han få lite extra mycket godis (A)

Ska gå nu men vi hörs snart :)

*Pussah*



Kommentarer
Postat av: vikkie

Äre du som har kommenterat i min blogg och gjort de anonymt?

2010-01-20 @ 13:31:55
URL: http://viktoriamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0