Härlig dag :)

heeej ! :)
Idag har varit en skön dag :) Började med att man vakna kl 12 för att gå på frasses med simone, men då ville hon sova lite till så vi for typ vid 1 och då möttes vi efter vägen :) Sen gick vi då på frasses och käka lunch och bara satt å myste :)
Efter det så följde hon mig en bit på vägen till stallet, tänkte att det är lika bra att göra det när man liks är nära :)
Så vi tog oss en cigg och börja gå, sen svängde hon av för hon skulle till fredrik igen, så ja fortsatta gå till stallet !
Och när jag var en bit bort hitta pappa mig helt plötsligt så då fick jag skjuts resten av biten :)
Jag har mockat, vägt upp hö, och gjort klart kvälls och morgon fodret :)
Hann även se på när tina och Julia mm hoppade med pållarna :) De va mys !

Men nu ska jag se på en film eller nånting :) Så vi hörs senare

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0