hej hej !

Tjena alla bloggläsare :)

Igår var jag i umeå hela dagen nästan !
vaknade halv 12 för att fara på stallet och ge hästarna mat, efter det åkte vi hem och då skulle jag duscha, sminka mig, fixa håret plus klä på mig, och när jag var klart var kl halv 2 och då skulle vi åka direkt ! Så jag hann inte skriva i min blogg, sen när jag kom hem, så bytta jag bara kläder sedan gick jag på nattsmaschen med Jessica :)
Och efter en stund kom även Fredrik :)

OCH då fick jag veta att Simone darling kommer ikväll :) <3 Lovely

Ska även vara på stallet idag eftersom vi har möte och shit där ikväll så jaa..får väl se hur det går ! :)

Meen nu ska jag se på paradise hotel ;)

hare bra så hörs vi snart !

Jag lovar att jag ska lägga upp bilderna från nyår :)

*Pussah*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0