Imorron smäller det ! :)

Hallå hallå :)
Har vart på skolan och softa idag..och fan va mycket jag har skrattat altså, som aldrig förr ! kul hare vart :)

Bytt stav i tungan ha ja glömt säga, från plast till titan ! STOR skillnad kan ja ju tala om för er, gör ont att lega med den, när det slår i tänderna altså, AJ som fan :(

Men men nu ska ja dra å vara bäst resten av dagen också ! PEPPEN TILL IMORRON !

Och petra..så länge du inte ber om att få tillbaka dom så kommer jag aldrig ge upp byxorna ;) hihi <3

nej nu :) HARE GÖTT !

*Pussah*

Ps. ha hitta åt laddarn till kameran nu ;)



Kommentarer
Postat av: PEEETRAAAAAA

kul maria, jag visste inte ens att du hade byxorna sen får jag se på bilder att du har dom. schysst. jag ska till norsjö i helgen och då ska jag ha dom

2010-01-29 @ 11:25:24
URL: http://goinginsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0