Måste bara

Jag måste bara få skriva av mig lite !
Ni vet när man är ledsen och det känns som att världen ska gå under ungefär, tillslut tänker man ju att det är alltid NÅGON som har det värre än jag, och det är ju sant ! MEN ta du inte itu med dina problem så kommer du tillslut att gå under.
Det finns alltid någon som man kan prata med, mamma, pappa, en bästa vän ?

För 2 och ett halft år sen var min räddare mitt varmblod som jag hade då, som vi sedan tyvärr var tvungen att avliva ! Rest in peace gumman <3
Men det jag menar är att man ska inte behöva känna sig dum när man litar på djur, och har ett djur som en bästa vän !
Ja mena om man tänker på saken är dom minst lika bra som en riktigt person, om inte bättre ?
Dom dömmer inte, dom älskar dig oavsett, dom är lojala.. ja listan går att göra lång !

Men poängen jag försöker komma fram till är att bara du har något i ditt liv som gör det värt att leva så ska du kämpa för den personen/ Hästen / Hunder whatever det är, så kämpa och ge aldrig upp !!

Ärligt talat så vet jag inte varför jag skriver det hära, jag är inte ledsen eller nånting utan jag vill bara få skriva av mig av lite tankar som jag har ! Hoppas jag inte har tråkat ut mig för mycket :)

Din kärlek är din kärlek och du ger det till vem / vad du vill ! Bara upp till dig :)




Det är är lycka för mig, DET HÄR är kärlek i mina ögon !

Vad är kärlek för er ? Dela gärna med er vad det än är, även om det skulle vara en..spindel. Ingenting är korkad :) Beskriv gärna varför också :) Om ni vågar ofc ;)


Kommentarer
Postat av: Sandy

måste börja med att säga att du skriver fint :)

och för min del är det min hund ! Den tjejen har stått vid min sida i snart 5 år och det är så otroligt skönt att alltid ha någon där !



Fin blogg föresten, och häst :)



Kramar / Sandy

2010-01-24 @ 00:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0