måste bara

jag fick en komentar där det stod att hennes/ hans föräldrar hade adopterat bort hennes, och helt ärligt enklast är att du ska skaffa ett jobb, eller inkomst, jag kan på ett sätt förstå hur du känner dig, men som sagt, är du över 18 så borde du skaffa jobb osv, är du under kanske du borde prata med sociala, om hur du ska gå tillväga, nu ska jag inte bestämma något utan det är bara vad jag själv skulle ha gjort, men det är upp till dig vad som gäller i ditt liv !

Hoppas bara att det löser sig för de lät inge roligt de där, men du kan alltid rådfråga mi ifall du känner att du vill prata med mig så finns jag här, även om du inte känner mig som sagt !

Men jag kommer vara kvar, ifall dfu känner för det kan du lämna din msn / nummer whatebver du vill så vi kan prata om du vill det !


meen ska fostätta med mitt nyårs firande, ska dra ner till petra nu låter det som !
får se hur de blir inatt, men vi hörs imorron :)

*pussah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0