Nu är jag trött !

halloj ! :)

Kan ju berätta att ja kom hem från skolan typ vid elva..somnade och vakna vid 2 sen har ja typ suttit här och dryga jävel..har verkligen inte haft ork till att göra nånting alls ! :)
Men det har vart en skönt slappar dag, sen efter middan åkte jag ju till stallet då för att göra klart till min bebis !
Och det slutade med att jag tog in honom och stod och myste med han i typ 1 och en halv timma !
De var hur mysigt som helst ju :)

Hon som äger Jet hörde av sig idag, eller nu ikväll för hon ville veta ifall vi fortfarande trivdes ihop osv, och det gör vi ju förstås :) Var även tvungen att berätta att mamma har varit så tuff att hon har vågat rida han !
Så jag ska ta och skicka lite kort och filmen när mamma rider han så hon ska få se lite ! :)

Efter det blir det att sova så nu säger jag godnatt så får vi höras imorron ! :)
Ha en bra kväll ;)

*Pussah*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0