Nu slår nerverna till !

Hallå hallå, nu börjar jag faktiskt bli lite nervös, fast ändå känner jag mest att jag bara vill göra det snart så det är över ;)
Sitter just nu och lyssnar på Calle Kristiansson - Walking in memphis och känner lugnet <3


Men jag får då stödet av Simone så det borde ju börja kännas bätre snart :)

Blir att hoppa med Jet ikväll när jag kommer hem, Sara skulle hoppa sparkle och lissan skulle hjälpa till så då frågade dom ifall ja ville vara med, och självklart :) Så de bli kul, om jag kan andas ofc ;)

Neej nu ska ja sminka mig färdigt och göra mig redo för piercingen ! KL 3 smäller det altså !!

Wish me luck ;)

*Pussah*

cp dator !

It´s all about me
/ Dumbo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0