Underbar dag ! :)

Hallå :)
Idag vakna ja kl 11 och for till stallet nästan direkt, jag mockade och så och sen tog ja in Jet och började borsta han !
Och när jag då skulle gå och hämta sadeln, tränset och skydden, vad ser jag då ? Jo Jossan och John ute och har kul runt stallgården ! Så då blev det att fånga in dom och ställa dom inne i boxarna !
Sen iallafall kom mamma och hon följde med mig när jag red ut, hon gick brevid med Ante :)

Och när vi kom tillbaka till stallet så provade mamma rida han lite ockås HIHI SUPER stolt över mami ! :)
Hon tyckte då att de va kul och blev nästan kaxig där på slutet ;) Och de finns bild och video bevis :P

Men iallafall så har det varit en mycket härlig dag ! :) Hur skönt som helst att va ute och rida med han, Jet har blivit så go så jag är som kär på nytt !

Ska gå nu och göra klart massa saker, föresten så har jag och mamma städat ut min garderob..me love :)

Hörs sen :)

*Pussah*



Kärlek <3



Stökit som fan !


Färdigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0