yaas

Nu börjar helgen närma sig ! Kommer va skönt att åka bort från norsjö ett tag, träffa nya människor osv :)
Men vi får se hur de blir om ja stannar hela helgen eller om ja kommer hem på lördag..only time will tell ! :)
Jag är nästan sugen på att va i lse hela helgen..men men vi får allt se :)

Min häst lyckades iallafall skrämma livet ur mamma idag, OFC vet inte vad som är fel med han.. men han blev rädd för nånting även fast han hade gått förbi där flera flera gånger..och då blev mamma rädd när han skuttade till lite ! Så ja mamma rider inte han inne längre iallafall haha :)

PRova även att longera han lite med inspänningstyglar men de gick väl sådär, han sprang i väg från mig och longerlinan brände sönder min hand.. INTE KUL !
Men sen i Nh va han svin duktig och lyssna rejält..kommer bli ett svårt val när den dagen om att bestämma sig om vi ska ha kvar han eller inte kommer !
Nu ska ja duscha sen fika..hörs sen :)

*Pussah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0