damn !

Kollade nyss på mina komentarer..helvette va skit jag ha fått på bloggen HAHA as kul att se !
Nej men på ritkigt..visst äre så att man vill tracka ner på andra för att man själv inte mår bra..been there done that liksom ! Men komigen, när ska folk växa upp ? Jag menar att okej att skriva om man har en åsikt, men visst ska man våga stå för den också ? Eller är det bara jag som tänker så ?
Speciellt då det är vuxna människor vi snackar om..folk som tror dom känner mig och min familj. som samtidigt inte vågar stå för vad dom skriver ! Det tycker jag är hemskt..behöver man verkligen skriva nånting om man inte kan visa vem man är? Vad gör de då för nytta att ens skriva ?

Ja nu har jag inte fått komentarer på väldigt länge..så snör dit någon och skriv nåt ! Skriv att ni gillar, hatar min blogg. Skriv vad ni vill att JAG ska skriva om, eller om ni vill att ja ska lägga upp en bild på nånting eller en video blogg osv ! Det är ju ni som läser..jag vill att ni ska gilla de :) Så kasta in en komentar..om ni törs ;)

Nu ska ja locka håret..ha inte kommit så lång ännu heh :) Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0