hehe oj !

Ja men ni..tre veckor sen sist ! Roligt nog har ja inte förlorat läsare..fast ärligt talat bryr jag mig inte om läsare längre ! Den här bloggen kommer finnas kvar ett bra tag för att jag ska ha nånstans att skriva ner saker som jag tänker på ! Kan va roliga saker, tråkiga, hemska osv..de få vi väl se !

En sak som jag redan nu har tänkt på är spindlar..Ni vet hur dom hissar ner sig från taket typ ? Tänk om deras livlina ( spindelnät ) skulle gå av, skulle dom dö..eller hinner dom sjukta nytt ?

Jag tänker på detta eftersom det är en spindel i mitt tak som far upp och ner upp och ner...men han kan som inte bestämma sig...
eller vänta.. de va bara damm ! Kanske borde städa.
Damn, nu sket sig mitt tänkande..ajja nu kanske ni får nånting att tänka på !!! Hare bra till nästa gång


Ciao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0