Nr 1

Ska börja och säga att jag håller på att sluta röka..har inte rökt en enda cigg idag och är mycket nöjd ! Håller även på att byta rum, ska lägga upp en bild när det är klart ! det ser så..vuxet ut.
Har även sökt jobb som jag hoppas att jag får eftersom jag vill börja flytta hemifrån och börja om på nytt, även om jag gruvar mig för den dagen jag ska bo ensam, eftersom jag knappt klarar av att va ensam så kommer det bli rätt spännande ! Men när den dagen kommer kanske det blir en annan sak. Plus att jag vill ha en hund, en stor hund ! Har alltid varit inställd på att ha en fransk mastiff...men nu börjar även en new foundland locka lite !


Fransk Mastiff


New foundland





Kan bli ett tufft val..kanske tar båda ?


Har lagat mat idag också, Shnitzel med potatismos och wokgrönsaker...enkelt men gott :)
jag kan om jag vill, nej nu ska jag dryga fejjan en stund tror jag ! Ha de gött så skriver jag när ja känner före ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0