Nr 2

Nu har jag skrattat oavbrutet hur länge som helst ! tänkte dela med mig :) Det är sms som folk har skickat fel..så klockrent


* Till: Bror
Sms: Synd att du är bög, annars hade jag sugit av dig snygging :)
Svar: Du är fett konstig!

Förklaring: Skulle smsa min bögkompis som jag var lite kåt på. Istället fick brorsan messet. Han fatta nada :)

* Till: Brorsan
Sms: Knullade igår så jag är svälld. Det ser ut som en jävla jättemuffins. Vad gör du i dag då?
Svar: Precis vad man vill höra av sin syster. Tack!!!!! Idiot


Förklaring: Skulle skicka till min väninna men skickade till min bror som inte ville höra det.

* Till: Mig (Sonen)
Sms: Ska vi åka ut i stugan i helgen? Vi tar med låda vin, glidmedel och jättedildon. Puss på dina rosa ställen
Svar: Men fy fan.


Förklaring: Jag fick ett sms av farsan som förmodligen skulle till morsan. Han rinde efter 5 sekunder efter mitt svar och sa att det var en arbetskamrat som skojat med honom. Men morsan och farsan åkte till landstället den helgen.

* Till:
Pappa
Sms: Åh vad jag älskar dig!
Svar: Nej, du ska INTE ut, hur du än försöker!

Förklaring: Skulle skicka till pojkvännen men smset kom till pappa som jag hade tjaffsat med innan om att jag inte fick gå ut :)

* Till: Nära väninnan Sofia
Sms: Börjar få jätte starka känslor för dig, bara så att du vet...
Svar: Va? Är du lesbisk?

Förklaring: Fattar inte hur hon kunde tro att det där skulle till henne. Självklart är jag inte lesbisk, utan det där var menat till en kille jag börjar få starka känslor för. Vi skrattar åt det idag :)

* Till: Mamma
Sms: Tummen upp! Fan vad jag saknar din fitta!
Svar: Oj fel där Tobbe, du skickade till din mamma!

Förklaring: Fan vad pinsamt det blev. Stackars morsan. Smset skulle egentligen till en tjej jag dejtade.

* Till: Syrran
Sms: Drömde att jag smög på dig och såg när du låg naken och onanerade. Jag blev så kåt i drömmen. Men tyvärr så vaknade jag. :(
Svar: Är det normalt att drömma så om sin syster???? Du är fan sjuk. :)


Förklaring: Skulle skicka till ett kk och inte min syster. Tyvärr så skickade jag till syrran och inte mitt kk.


Hoppas ni skrattar lika mycket som jag gjorde...jag dog ett tag tror jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0