Nr 7

Ja vad ska jag säga..min kropp ha börjat må bra, tappar kilon och blir lite faste osv ! Men min själ ( kan man säga så utan att låta som en total tönt ? ) mår inte lika bra..vet inte vad de är just nu ! Det är bara mycket som händer i mitt liv vilket gör att det blir jobbigt.

Samtidigt är det jävligt tur att jag har vänner som hjälper mig igenom det mesta ! Å andra sidan finns det grejer som jag måste ta tag i själv..det är där det tar stopp. Så jobbigt att "stand on my one" och inte ha en klippa att falla tillbaka på. Skulle dock göra fett ont att falla på en klippa men ni förstår grejen !

Behöver bara nån som orkar med mina humörsvängningar och kan ta mig för den jag är ! Vilket är ett jävla jobb skulle jag tro. Fast det är klart..kommer jag till det stadiet i mitt liv att jag börjar må bra inside and out så kanske jag blir lättare att handskas med !

Nej nu ska jag snacka vidare på msn och lyssna på Eminen feat Rihanna - Love the way you lie !

Hare najs så skriver jag nån dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0