Nr 8

Jaha..en regnig söndag ! Inte det bästa att vakna upp till precis !
Var ju på Jammarkvällen igår..skit kul var de. Blev mycket dans och prat med onyktert folk osv..alltid lika trevligt :) Nog för att jag var fett sugen på att dricka men jag sparar det till nästa helg..för då gott folk, då är det nämligen Beachen ! Det är det största som någonsing händer i Norsjö..fett med ös och alla är ute !
Så kul !

Ikväll tror jag nog att jag ska mysa ner mig med en film och popcorn..om inte någon vill rädda mig och göra nånting kul !
Men men..ha inte så mkt mer att skriva ! så nu får en lite bild :)



Sommaren för tre år sedan, Mitt dåvarande varmblods sto Pretoria <3
R.I.P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0