OJFAN !

haha en jävla vecka sen jag skrev ! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt kära bloggläsare ! Ska verkligen skärpa till mig nu. Men nu när jag har körtkort så är det inte så ofta jag är hemma längre :)

Idag har jag busat med en massa folk, även följt med familjen till brors lägenhet för att fixa lite och så där.

Sitter just nu med världens jobbigaste hicka..hate it !

MEN ja lovar att jag ska börja bättre på, ska försöka ta med mig kamera every where så ni får se hur min dag ser ut !

Funderar på att lägga ut en videoblogg, men måste cutta lite delar först ;)

Skriver mer imorron... PUSSS


Ps. tack alla trogna läsare som stannar kvar hos mig :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0