Fan va ruttet

Jag fyller altså 20 år imorron, men jag vet inte om det kommer hända nå spec, kanske inte ens blir fest..känns det bra ? NEJ !
Jag vill gräva ner mig i något dike och sakta men säkert dö..nä okej ! Nu överdriver jag !

Fick bara världens otagg eftersom jag inte har någon aning om vart fan vi ska hålla hus och festa !
På lördag blir det hemma hos mig iallafall, känns bra att det är säkert !

men men..våran bil vägra starta i morse så nu måste jag gå till min mormor för att sätta upp gardiner, fy fan va jobbigt ! vill ha biiiiiiil..usch vad jag har blivit bortskämd med bil ! Nån dag ska jag skriva för och nackdelar med körkort..undra vilken sida som vinner ?

Blev iallafall glad igår, men sötaste vän fick komma fram, vi låg och myste undertäcket heela kvällen !

¨

Nu blev ni avundsjuka va ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0