Här var det livat !

Usch vad jag är dålig jag vet.. ! Meen jag bjuder på bilder idag, så jag hoppas ni förlåter mig :)

Var ute och gick för någon dag sen, passade på att fota lite då ! ( med min extrema superbästaste mobil kamera ! )

Och så här såg det då ut ! :)





Mitt cp monster fick också följa ! Ser ni vad farlig han är ? GRR




Sjukt härligt väder var det ! :)

Idag har jag vart i lycksele och gått på stan lte med mamma bara, träffade underbaraste Julia också förstås ;) Fick med mig ett par skor, en handväsla. mjukisbralls och lite små grejer hem :)

Kan bjuda på kort !
Detta är mina nya favorit skor, totalt kär..och jag som inte brukar gilla kilklack, men here it is ! :)



Älsklingar <3


Och handväskan !! :)



Fick inte så bra bild på den, sjukt mkt snyggare i verkligheten. Allt som allt blev jag sjukt nöjd :)

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0