Valborg !

Hallå hallå ! :)

Jaha, idag var det valborg. Jag satsar på en härlig hemma kväll med mor och far, tror det kommer bli himla mys ! Sen är jag så jääkla slut idag så ja pallar inte dra ut på partaj ikväll helt enkelt ! :)

Glömde ju berätta för er igår att jag hade tagit hål i örat med, värsta impulsgrejen men nu är jag på gång igen ! :)

Här har en en pic !




Jag gillare ! :) Ska jobba på att fixa till så är jag snart nöjd med alla hålen ! :)
Bilden är tagen ungefär 1 timma efter jag hade tagit ! Har inte vart så röd eller haft ont där heller..jag har bäst läk kött asså !

Ajja nu ska jag dra mig ifrån datorn lite !
Ha en trevlig valborg alla !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0