Mätt !

Hejsan svejsan !

Har inte skrivit på länge nu, så jag tyckte att det var dags !
Jag har nyss tryckt i mig en varm macka med såå mkt ost att jag hade kunnat täcka ryssland..de va gött ! :)
Sitter även och sköljer ner denna macka med maltesers..ännu mer gott ! Nu undrar ni..ha du tänkt bli tjock ? svaret är JA ! Jag ska rulla fram till sommarn..

nä inte riktigt !
Blir bara lite less när alla människor på hela planeten börjar med dieter... varför göra det när man bara behöver äta mindre potioner, vanlig mat ( Inte typ frasses, pizza osv ) skära ner på godsaker och motionera..men somliga understandar inte det ! Men eftersom jag har blivit så vuxen så förstår jag..klart och tydligt !

ajja, på tal om bananer... Jag jobbar på lördag..kaanske blir burträsk efter det, fast har inte bestämt mig ännu !
annars vet jag inte, blir väl att schlappa !


Nu ska jag ta mig en Power nap och ladda batterierna ! Inte för att det händer nånting eller så..utan bara för att !


jajajajajaja....puss på er, hare gött, osv !

CIAO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0